کارت برنده! پزشکیان از دولت روحانی آمد؟

در روزهای اخیر طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی رسما به ستاد پزشکیان پیوسته و حمایت قاطع خود از او را اعلام کرد. بررسی عملکرد وی در همان دوران نشان میدهد که وی برخلاف تبلیغاتی که می شود کارنامه ضعیفی در اقتصاد دارد.

به گزارش تحریریه، در روزهای اخیر طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی رسما به ستاد پزشکیان پیوسته و حمایت قاطع خود از او را اعلام کرد. بررسی عملکرد وی در همان دوران نشان میدهد که وی برخلاف تبلیغاتی که می شود کارنامه ضعیفی در اقتصاد دارد.

پایان/

۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 30001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 1 US ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      1 0
      با سلام ! با نگاهی کوتاه به مطبوعات غربی که صبح امروز منتشر شده اند خبر مهم در کنار پیروزی حزب کارگر در بریتانیا وسفر اوربان به روسیه !انتخابات ایران وسیاست جدید غرب که همانا فشار بر سپاه بعنوان تنها ارگان منضبط وحافظ کشور است.در اکثر نشریات سخن از انحلال سپاه و.... است که تنها یک معنی میدهد وآنهم خط دهی به آن نیروهای داخلی والسلام.در صورت پیروزی هر یک از کاندیداها با آنالیز برخورد جامعه با مسایل مطرح شده وشرکت جامعه در حرک اجتماعی شکل برخورد فرق میکند .روزهای سختی پیش روی ایران است.چهل وپنج سال غفلت نیروهای معتقد به انقلاب از انسجام نیروهای خود٬عدم تربیت کادرهای شایسته ولایق٬تقسیم مال واموال بین خود ونهایتأتغذیه نیروهای بله قربان گو وفرصت طلب.حتی مخالفان انقلاب در این سالها باتربیت کادرهای خود موفّقتر عمل کرده اند نگاهی به صحنه سیاست ورسانه های عمومی غرب بیاندازید تا متوجه شوید. ایران حرکت اجتماعی جدیدی میخواهدصاحبان انقلاب یعنی تهیدستان در این سا لها از دایره قدرت سیاسی-اجتماعی به بیرون رانده شده اند
    • 2 US ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      2 0
      با خصوصی سازی آموزش وپرورش عملأ دست طبقات کم درآمد ازتحصیلات عالی قطع شده وپتانسیل عظیم عدالت اجتماعی که بواسطه شرکت همه اقشار جامعه به دست میآید نابودی کشیده شده است.(در اروپا برای احقاق این امر«دسترسی به آموزش عالی برای اقشار ضعیف جامعه »میلیاردها یورو سرمایه گذاری میشود تا استعدادهای نا شناخته امکان رشد یابند.دانش ٬علم وتبدیل آن به ارزش تنها امتیاز اروپا است قاره ای فقیر از لحاظ معادن ونفت و... ولی غنی از دانش !.هر کس که در اینگونه جوامع رشد میکند خواه وناخواه در پی حفظ ورشد جامعه است.ایران با این روش ۴۵ سال گذشته دیگر شانسی برای رقابت در عرصه جهانی ندارد سرمایه گذار غربی برای حفظ خود چاره ای جز سرمایه گذاری درکشورهای فقیر ندارد چراکه تمام خسارات محیط زیستی وآب وهوا در این کشورها رخ خواهد داد وعوارض وجرایم آن باید این کشورها بپردازند نکته ای که با مهارت تمام وبا تدوین قوانین بین المللی سازماندهی میشود وبا اعمال نفوذ در این کشورها(نخبگان تحصیل کرده این کشورها وصاحب شغل در این کنسرنها از عاملین ویا ابزاربسیار مهم این نفوذ هستند)به مرحله اجرا در می آید.
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 1
      همین مونده بود تو طیب نیا رو نقد کنی.